Продавець Магазин Fluger надійна техніка з Европи розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
201 відгук
promo_banner
Супермаркет Б/В техніки в Україні "Fluger"
+380 (93) 891-51-51
+380 (67) 891-51-51
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Будь-яка комп'ютерна техніка, придбана на fluger.kiev.ua, може бути повернена або обмінена покупцем протягом 14 днів, якщо: - товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; - товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; - збережено всі ярлики та заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Гарантія на усі товари в магазині 3 місяці. Гарантія починається з продажу товару. Несправності, які виникли протягом гарантійного терміну при дотриманні умов гарантії, усунуть спеціалізований сервісний центр. Доставка товару на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем самотужки та за власний рахунок. Термін гарантійного ремонту встановлюється сервісним центром. Гарантія анулюється якщо: - є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб; порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах; - було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару; ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ); - ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів); - ушкодження, викликані аварійним підвищенням чи зниженням напруги у мережі; - пошкодження або ненормального функціонування виробу спричинене програмами; - пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням комплектуючих або периферійних пристроїв, куплених не в нашому магазині.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner